Returnări


 

RETURNĂRI


 

DE REȚINUT...

Schimburile nu sunt acceptate.

 

Ai la dispoziție maximum 30 de zile de la primirea comenzii pentru a solicita rambursarea prin poștă sau curier:

 

1. PREGĂTEȘTE COLETUL ȘI ANEXEAZĂ FORMULARUL DE RETURNARE

Împachetează bine produsele pentru a fi livrate în siguranță, în ambalajul original, cu toate etichetele intacte, fara sa fi fost purtate, spalate sau calcate, și anexează avizul de livrare. Pe acest document, trebuie să menționezi că dorești rambursarea.

Dacă nu găsești formularul pentru returnări, accesează kvl.ro și tipărește „Formularul de retur“ sau descarcă-l de AICI.

2. TRIMITE PRODUSUL

MONTECRISTO acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea). De reținut: în cazul tuturor retururilor, Montecristo nu va accepta coletele neachitate sau cu plata la destinație și nu va suporta costurile retururilor poștale sau prin curier.

Rambursarea va fi procesată în in maxim 14 zile calendaristice după ce coletul ajunge în depozitul nostru.

CONDIȚII DE RETUR

Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să ții cont de următoarele:

  • Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Din motive de igienă, lenjeria intima si costumele de baie sunt prevăzuți cu un sigiliu de siguranță care împiedică probarea sau purtarea lor. Dacă vrei să returnezi astfel de produse, este obligatoriu ca eticheta și sigiliul de siguranță trebuie să fie intacte.
  • Când primim pachetul, vom inspecta starea produselor înainte de a procesa rambursarea produselor returnate. De reținut: Montecristo nu va accepta coletele cu plata la destinație și nu va suporta costurile retururilor.

DREPTUL DE RETRAGERE

Clienții au la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii pentru a-și exercita dreptul de a anula comanda.

Dacă dorești să-ți exerciți dreptul de retragere, trebuie să ne anunți prin scrisoare sau folosind formularul de retur pe care îl poți trimite prin e-mail:

Adresa: Pitesti, str. Victoriei, bloc A4, parter, jud. Arges, incinta magazinului KVL by Kenvelo
E-mail: e-shop@kvl.ro

Îți reamintim că nu trebuie să trimiți datele cardului bancar prin e-mail, SMS sau prin rețelele de socializare.

După notificarea intenției de a-ți exercita dreptul de retragere a comenzii, ai la dispoziție 14 zile pentru a returna produsele.

Poți returna produsul prin curier.

Dacă ai primit articole de lenjerie de corp prevăzute cu un sigiliu de siguranță, te rugăm să reții că nu-ți vei putea exercita dreptul de retragere dacă sigiliul de siguranță a fost îndepărtat.

În acest caz, termenul pentru rambursare va fi de maximum 14 zile calendaristice de la receptia returului produselor.

Vom rambursa contravaloarea articolelor cumpărate.
Costurile aferente livrarii (in caz ca se aplica) si returnării nu vor fi rambursate.

 

RAMBURSĂRI

Perioada de rambursare pentru comenzi va fi de maximum 14 zile calendaristice de la primirea returului în depozitele noastre. După ce am inspectat condiția produselor returnate, te anunțam prin e-mail. Pentru rambursare, vom folosi aceeași metodă de plată utilizată la cumpărarea produsului.

Ai plătit prin ramburs? În astfel de cazuri, avem nevoie de datele tale bancare pentru a-ți rambursa suma. Pentru a ni le furniza, accesează Returnări din Contul meu. Dacă încă nu ai un cont pe kvl.ro, ne poți furniza datele tale în secțiunea Comenzi din defalcarea comenzii. După primirea acestor informații, vom procesa rambursarea. Atenție: contul bancar trebuie să fie deschis la o bancă din țara în care a fost livrată comanda.

Dacă ai primit un produs defect sau greșit și vrei să-l returnezi, nu uita să anexezi chitanța pentru cheltuielile de livrare aferente returului la adresa din municipiul Pitesti, str. Victoriei, bloc A4, parter, jud. Arges, incinta magazinului KVL by Kenvelo. După ce am inspectat starea produselor si s-a constatat ca produsul a fost livrat defect sau greșit, îți vom rambursa contravaloarea produselor returnate, costul transportului (daca se aplica) și al returului.

 

 

Compara produse

Acest site folosește "cookies". Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii acestora. 

Cookie Settings